w
.: hidup cuma SEKALI :.
setiap pancaroba menjadi titik perubahan dalam mengatur kehidupan
Raja Katak !

539420_374491215958215_1867866996_n
Hyee perobet fantasi . selamat datang ke alam bitara aku . im ARMAN JALIL known as Arman or Atokz . the owner ini blog and thanks sebb singgah . nah amek gulagula ni



Entries About Linkies Stuff


sekeream here!

edit
Put your CBOX codes here!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


budak budak

assalammualaikom

emm *merenung mase hadapan . pagi yang membosankan tanpa muzik yang menghiburkan *acehh . lepas balik dari rumah Sis Azie teros amek bantal peluk baring *pufff . mane tak nya malam menjaga anak dodil aku yang meragam dimalam hari . penatt too . kalau sorang tak pee ni dua orang . nasib baik lah perangai sorang dodil aku to ade baik sikit . haha .tugas pak ucu memang kene jaga budak dodil too . nanti cukup bulan aku dapat lah elaun jage itu dodil .haha


okay back to title *abrakadabra puff . nak dipendekkan cerita , semalam , sementara menunggu kedai bukak aku duduk laa dengan budak ramairamai ni  . bile dudok dengan budakbudak ni . aku yang dah besar ni rasa mcm ganjil pulak dah . masingmasing dengan perangai sendiri . tapi aku terperasan dengan dua budak perempuan ni . aku pon perhatikan lah perangai dorang . aku pon mula dekat dengan dorang . saje nak tahu apa yang dorang cerita . rupanya cerita pasal pakwe lah . haha . aku purapura main handphone , tapi telinga aku bukak besarbesar sampai kan batang pelepah muat kot kalau masukkan . haha . tapi bile dah dengar naik bernanah tahap cipan dibuatnye telinga ni . nak tak nak kene dengar jugak lah . hehe . kekadang dengar cerita dorang ni best jugak . almaklom lah aku pon penah jugak lalui zaman dorang . mungkin dorang ni baru kenal dunia kot . haha .tarak kesah ma . 

      pompuan satu : wei dhoe , aku memang suka dekat dia lah . nak buat macm mane ek ? lagipon
                                dia kan single ?

      pompuan dua : kalau kau suka sekat dia , kau bagitahu lah , nnti ada orang kebas baru tahu 
                               *nyanyi lagu Jangan Tungu Lamalama , Nanti Dia diambil Orang .

      pompuan satu : tapi dia macam tak nak aku je .tapi memang aku syang dia . aku tak bole hidop 
                                tanpa dia , nak buat macm mane ni huh ? 

     *sorang budak lelaki pon lalu depan kitorang . 

       pompuan satu : *betolbetol kan rambut , buat muka sweet , perangai betukar kegedikan sikit .
                                  ketawa guncil aku ngan perangai ini budak . haha

       pompuan dua : weyy . *cakap seselow . itu kau punye laki dah sampai lah . 

       pompuan satu : ye aku tahuu . wah bah..... 


*eh kenape cerita tak habis ni ? haha sorry bukan tanak dengar sampai habis . tapi tuan jaga kedai dah sampai lah . aku dengan segera beredar dari tempat too , dan menuju ke kedai . beli roti coklat n teros balik .tapi dalam otak masih memikirkan pasal cerita budak tadi . *aiyoo dah mcm cerita ombak rindu , sayangsayang laa ape lahh . spender pon mak bapak yang belikan lagi . ehh ? aku pon mak bapak belikan jugak hahah . tapi kekadang too ader la pakai duit sendiri . adeess . haha *bodonbodoh je cerita pasal spender ! . haha . 

petang nye . aku isi lah mase terluang aku dengan melakukan aktiviti yang berfaedah . aktiviti yg aku lakukan ialah bermain badminton ma . haha . okay ape . peluh pon keluar jugak ! haha . mase main too *main ape ? main badminton laa bongok ! . haha . aku main tak mcm beria pulak kan . lagi satuu dorang ajak main beregu . aku pon pikir sape nak jadi pasangan aku . tanpa berfiki panjang aku panggil laa sesape yang ade kat situ . panggil punya paggil semua tank *malu aku . haha . nasib baik lah ini minah nak join ngn aku . aku amek jelah . pastoo , kalo main dekat kampung biase dorang suke gelar diri itu hebat pasto perasan jadi Lee Chong Wei lah , Lindan lah . haha . aku dengan tak kesah nya mengelar diri aku Najib dan yang lagi sorang Rosmah . pehh memang cun ! *matilanak .haha . 

SETENGAH JAM KEMUDIAN ,

haha . *lap peluh . tak macm penat pulak kan . padahal baru main 1/2 jam . hah . dah penat main ape lagi balik rumah lah . balik rumah mak pulak sediakan air milo ais kan . peh peh peh . tak mcm sedap pulak . mcm orang ngntok disorngkan bantal rasenye .hehe . huh tuu jelah nak cerita . bukan aape .awalawal entry memang mcm mne ni . nnti dah lame okeyy lettew . sori eh kalo ini cerita tak menarik . ehh pegi ampus laa same kau . ini bolg aku sukahati aku la . kalo tak suka jangn jengah ini blog lagi ma . haha . k byee