w

|
Raja Katak !
Follow @atoOkz sekeream here!
Credits!
| budak budak
assalammualaikom emm *merenung mase hadapan . pagi yang membosankan tanpa muzik yang menghiburkan *acehh . lepas balik dari rumah Sis Azie teros amek bantal peluk baring *pufff . mane tak nya malam menjaga anak dodil aku yang meragam dimalam hari . penatt too . kalau sorang tak pee ni dua orang . nasib baik lah perangai sorang dodil aku to ade baik sikit . haha .tugas pak ucu memang kene jaga budak dodil too . nanti cukup bulan aku dapat lah elaun jage itu dodil .haha
okay back to title *abrakadabra puff . nak dipendekkan cerita , semalam , sementara menunggu kedai bukak aku duduk laa dengan budak ramairamai ni . bile dudok dengan budakbudak ni . aku yang dah besar ni rasa mcm ganjil pulak dah . masingmasing dengan perangai sendiri . tapi aku terperasan dengan dua budak perempuan ni . aku pon perhatikan lah perangai dorang . aku pon mula dekat dengan dorang . saje nak tahu apa yang dorang cerita . rupanya cerita pasal pakwe lah . haha . aku purapura main handphone , tapi telinga aku bukak besarbesar sampai kan batang pelepah muat kot kalau masukkan . haha . tapi bile dah dengar naik bernanah tahap cipan dibuatnye telinga ni . nak tak nak kene dengar jugak lah . hehe . kekadang dengar cerita dorang ni best jugak . almaklom lah aku pon penah jugak lalui zaman dorang . mungkin dorang ni baru kenal dunia kot . haha .tarak kesah ma .
pompuan satu : wei dhoe , aku memang suka dekat dia lah . nak buat macm mane ek ? lagipon
dia kan single ?
pompuan dua : kalau kau suka sekat dia , kau bagitahu lah , nnti ada orang kebas baru tahu
*nyanyi lagu Jangan Tungu Lamalama , Nanti Dia diambil Orang .
pompuan satu : tapi dia macam tak nak aku je .tapi memang aku syang dia . aku tak bole hidop
tanpa dia , nak buat macm mane ni huh ?
*sorang budak lelaki pon lalu depan kitorang .
pompuan satu : *betolbetol kan rambut , buat muka sweet , perangai betukar kegedikan sikit .
ketawa guncil aku ngan perangai ini budak . haha
pompuan dua : weyy . *cakap seselow . itu kau punye laki dah sampai lah .
pompuan satu : ye aku tahuu . wah bah.....
*eh kenape cerita tak habis ni ? haha sorry bukan tanak dengar sampai habis . tapi tuan jaga kedai dah sampai lah . aku dengan segera beredar dari tempat too , dan menuju ke kedai . beli roti coklat n teros balik .tapi dalam otak masih memikirkan pasal cerita budak tadi . *aiyoo dah mcm cerita ombak rindu , sayangsayang laa ape lahh . spender pon mak bapak yang belikan lagi . ehh ? aku pon mak bapak belikan jugak hahah . tapi kekadang too ader la pakai duit sendiri . adeess . haha *bodonbodoh je cerita pasal spender ! . haha .
petang nye . aku isi lah mase terluang aku dengan melakukan aktiviti yang berfaedah . aktiviti yg aku lakukan ialah bermain badminton ma . haha . okay ape . peluh pon keluar jugak ! haha . mase main too *main ape ? main badminton laa bongok ! . haha . aku main tak mcm beria pulak kan . lagi satuu dorang ajak main beregu . aku pon pikir sape nak jadi pasangan aku . tanpa berfiki panjang aku panggil laa sesape yang ade kat situ . panggil punya paggil semua tank *malu aku . haha . nasib baik lah ini minah nak join ngn aku . aku amek jelah . pastoo , kalo main dekat kampung biase dorang suke gelar diri itu hebat pasto perasan jadi Lee Chong Wei lah , Lindan lah . haha . aku dengan tak kesah nya mengelar diri aku Najib dan yang lagi sorang Rosmah . pehh memang cun ! *matilanak .haha .
SETENGAH JAM KEMUDIAN ,
haha . *lap peluh . tak macm penat pulak kan . padahal baru main 1/2 jam . hah . dah penat main ape lagi balik rumah lah . balik rumah mak pulak sediakan air milo ais kan . peh peh peh . tak mcm sedap pulak . mcm orang ngntok disorngkan bantal rasenye .hehe . huh tuu jelah nak cerita . bukan aape .awalawal entry memang mcm mne ni . nnti dah lame okeyy lettew . sori eh kalo ini cerita tak menarik . ehh pegi ampus laa same kau . ini bolg aku sukahati aku la . kalo tak suka jangn jengah ini blog lagi ma . haha . k byee
|